27 Temmuz 2019 Cumartesi

CanayVip Blog Hakkında Vip Üyelik Nedir Nasıl Vip Olunur CanayVip Blog



CanayVip Sitemiz "Turbobitten Premium" Kullananlar İçin Açtığımız Bir Oluşumdur
Bizim Vereceğimiz Referans Linkten "Turbobit Premium" Alanlara Vip Videoları Veriyoruz
Bunun Haricinde Başvuru Yapmayınız, Sadece Turbobit Premium..


Bizim Vereceğimiz Ref Link İle 6 Aylık Turbobit Premium Alana :

Vip Blog : ( 150 Adet
https://canayvip.blogspot.com/

Arşiv Blog : ( 150 Adet ) https://canaytvfrikik.blogspot.com/



CanayVip Nasıl Vip Üye Olunur ?

Vip Üye Olmak İçin Sosyal Medya Hesaplarımızdan İletişime Geçiniz :

CanayVip Facebook

CanayVip Twitter


Vip Üye Avantajları Nelerdir ?

1 : CanayVip Sitemizde Download Sistemi Olmayacak

2 : Bu Sitede Açılan Videolar Temiz Ekran Video Olacak
     Extra Kanal Logosu, Site Logosu Ve Çeşitli Yazılar Olmayacak
     Tertemiz Ekran Video İzleyip Arşiv Oluşturabilecek

2 : Bazı Videolar Sadece CanayVip Sitemizde Paylaşılacak, CanayVideo Sitemizde Olmayacak
     Büyük Uğraş Gerektiren Fazladan Emek Harcadığımız Bazı İsimler Sadece Burada Olacak




13 yorum:

  1. sosyal medyadan mesaj attım vip üye olmak isterim

    YanıtlaSil
  2. pinterestten mesaj attım hocam eski arşiviniz için. bu arşiv de vip üyeliğe dahilse almak isterim.

    YanıtlaSil
  3. Hocam Vip Üyelik İçin Sosyal Medyadan Mesaj Attım Bi Bakıver

    YanıtlaSil
  4. Yav paralı üyelik sistemime geçin ona bile değer de ben şimdi nasıl üye olacağımı anlamadım bi açıklasanız adım adım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paralı sistem olmayacak, sosyal medya hesaplarımız var ordan yazın

      Sil
  5. vip üye olmak için telefon no veren arkadaşım yorum olarak sana ulaşabileceğimiz bir sosyal medya hesabı yaz, facebook olur twitter olur ne varsa onu yaz tel no ile üyelik işlemi yapamayız

    YanıtlaSil
  6. Vip. Uye olcam. Bi bakiver gari

    YanıtlaSil
  7. Vip üyelik istiyorum die mesaj attim Twitter dan

    YanıtlaSil
  8. vip üye olmak istiyorum diye mesaj attım facebookdan bir bakıversen

    YanıtlaSil
  9. vip üye olmak istiyorum diye mesaj attım facebookdan bi bakıver

    YanıtlaSil